tisdag 12 januari 2016

Att rensa...

är sååå renande & skönt... Jag har lådvis med barnkläder från 2 barn som nu är 6 & 8 år. Har rensat ur sålt/skänkt lite av det. Men det finns läskigt MYCKET kvar. 

Nu är jag uppe i 6-7 fullsmockade banankartonger med prismärkta kläder i olika storlekar. Tänk att i vår är vi av med alla dom lådorna som tar plats i källaren!! För det som inte säljs kommer jag skänka. 
Det känns så himla skönt att gå igenom, rensa ur & sortera kläd-lådorna. En kasse till Nancy, en låda med det lilla jag inte kan skiljas ifrån & massor med plagg som prismärkts & packats för den barn-loppisen vi planerar att ha i Mars. Vad kul det ska bli!

Jag hade egentligen tänkt lägga mig tidigt ikväll men hamnade istället här i soffan med frystejp och tuschpenna i ett berg av lådor o kläder. och det va värt det. För den paniken jag känner över allt skit jag släpat runt på släpper för varje låda jag går igenom. Inte mycket som får stanna när jag fått feeling!!

Att rensa renar inte bara källaren utan också hjärnan!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar