torsdag 21 januari 2016

Fantastisk vecka!!

Förra veckan blev sådär bra. Astrid va sjuk vilket gjorde mig frustrerad o stressad vilket smittade av sig på barnen så det blev väldigt mycket onödiga konflikter. Det gjorde att veckan blev skit jobbig för oss alla 3. Och inte kul för Anders att komma hem till heller.

Men den veckan la jag bakom mig i söndags o bestämde mig för att denna skulle bli bättre.

Med inställningen att ha mer tålamod, bättre framförhållning, planera morgon & kvälls racet ännu bättre & vara mer lyhörd mot barnen!!

Och den inställningen hjälpte! Kan inte minnas någon riktigt jobbig situation eller jätte jobbig konflikt faktiskt men såklart har vi haft några duster, men inga värre fighter. Barnen känner verkligen av hur man själv känner o ens egna inställning smittar av sig.

Veckan började såhär! 
Barnen har med glädje hjälpt till här hemma.

Agnes växte lite till när hon äntligen lyckades ta sitt välförtjänta silver i luftgevärsskytte.
!
Stolt tjej & stolt mamma! 


Såååå nöjd med vår vecka!

Inatt kommer Anders äntligen hem & blir hemma nästa vecka. Även om jag fått in ett fungerande tänkesätt & en bra rutin som funkar när jag är ensam med barnen så ser jag fram emot att kunna släppa hälften av vardagspusslet & dela det med honom. Som det ska vara! 

Känner mig ändå redo inför denhär perioden som väntar då han är i Sthlm mån-tors 3 av 4 veckor/månad fram till Mars. Men jag är så glad att han är hemma 1 vecka i månaden iaf.   

Lycklig & väldigt stolt över hur jag lyckats vända den negativa spiralen vi va i förra veckan! 

Förvånad över att jag känner mig peppad inför resten av dom kommande ensamma veckorna! 

1 kommentar:

  1. I got this web page from my pal who shared with me concerning this website and at the moment this time I am visiting this web page and reading very informative articles at this time. HD Wallpapers

    SvaraRadera