torsdag 7 januari 2016

snart 20år sen..

Jag tatuerade mig för 1:a gången och strax efter också för sista gången. Jag va 18år o valde min 1:a ur en katalog, den andra va en impulshandling innan vi skulle gå på Tivoli Rock i Kristianstad..
 2 tatueringar som idag inte är så snygga alls, men jag tänker inte på dom längre. Har blivit en del av mig o ett minne från förr..  Fram till imorgon då kanske 1 av dom iaf ska snyggas till lite!! Det blir iaf  utöver det 2 nya!

Precis som med NYC resan kom vi på detta på en härlig festlig kväll i goda vänners lag. Och för 1-2 månader sen bokades tiden.

Imorgon är det jag o 3 fina vänner som åker in till stan för att tatuera oss. Jag har nu i sista minuten kommit på vad jag ska göra & vart efter att ha velat fram o tillbaka..

Ska bli spännande o känns lite pirrigt. Minns inte riktigt hur det kändes..

Efter vår tid hos tatueraren ska vi gå ut & äta gott, umgås & ha en finfin tjejkväll för att sen ta sista bussen hem.

Blir en fin dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar