fredag 28 oktober 2016

Grattis kära dagbok/blogg på årsdagen!

Sent en natt för 7 år sen (va höggravid med Astrid o va vaken halva nätterna) drog jag igång det här med att blogga... Tänk om jag vetat då att jag fortf skulle hålla på 7 år senare..

Ibland blir det mer inlägg & ibland mindre. När jag va föräldraledig med Astrid va jag väääldigt aktiv. Och även när barnen va små och när jag va arbetslös i några månader iom flytten till Gotland 2012..
Ja ni ser ju hur det skiftar... 

Idag på årsdagen upptäckte jag att det tyvärr gått hela 20dar sen senaste inlägg.. Förlåt bloggen!

För jag älskar ju att plocka fram bloggen o läsa tillbaka. 

Har hänt sååå mycket under domhär 7åren.. Och jag är så glad att jag har mycket av det på pränt här.

I början va det mest om barnen och bäbistiden men vartefter barnen blivit äldre har jag bloggat mer o mer om MIG & mina intressen som mat, loppis och vanliga vardags funderingar/problem. 

Jag älskar dig bloggen och är såå glad att jag gjorde dig! Tänk vad mycket vardagligt nonsens jag hade glömt bort utan dig..Du kommer följa med mig i många år till, känner ingen lust att sluta. Kanske för att jag inte känner någon stress att uppdatera.. Jag skriver när jag får lust att skriva.. Och det är i grund o botten bara för mig och för dom som är intresserade!! 

Bara jag, inte jätte intressant ..Bara Lina, Helt enkelt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar