måndag 31 oktober 2016

Lääääntar till helgen!!

För 1 år se köptes biljetterna.. Hade nästan glömt bort det under året men så plötsligt hade det gått ett år o November va här.. Och det är dags för "Fantomen på operan" tillsammans med min mamma & pappa samt min syster & hennes man. 
Och det kunde inte komma lägligare!! För from nästa vecka kommer Anders jobba i Sthlm (mån-tors) i 5 veckor.. Behöver ladda upp batteriet i topp o unna mig lite.. 

Så på fredag eftermiddag är det jag o mannen som tar båten till Sthlm... Sover första natten hos min syster & hennes man. Ska även bli sååååå kul att träffa min fina lilla systerdotter som jag inte sett på evigheter! 
Sen på lördagen vankas det matiné´ föreställning av Fantomen!! Jag har sett den förut på 90-talet på Oskars teatern..  Älskar musiken och det ska bli häftig att se Peter Jöback i rollen. Innan det så checkar jag & Anders in på Nya Scandic Heymarket!! 

Ska bli sååå härligt lyxigt med musikal, middag ute, hotell-lakan, ostörd sömn & hotellfrukost!!

På söndagen tar vi sena båten hem och ska ägna dagen åt att strosa runt i Sthlm och bara vara, tillsammans! 

Can´t wait!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar