söndag 30 juni 2019

Så full av energi & LÄNGT!!

Sommaren är här med besked!
Och jag känner mig lugn, full av energi, lycklig & tillfreds! 
Så glad att försommar-deppen inte infann sig i år heller!

Tempot på jobbet ökar o det är sååå himla kul!  Gamla härliga sommar-kunder är tillbaka!

Denna helgen va sista hel-lediga helgen innan semestern om 3v. Har ägnat dagarna åt loppisen och kvällarna åt familjen o min älskade trappa. 
Laddat energi, ätit gott o njutit.

Idag va även min Kusin Daniel förbi på en kaffe & småprat. 
Hur kul som helst! 

Idag va jag iofs helt slut, lätt bränd & ordentligt överhettad när jag stängde loppisen vid 16. Men efter en tur till Asträsk för ett dopp så vart jag lite piggare. Hade tänkt hoppa pärkträningen då det bara va jag & en till som kunde. Men så infann sig lite energi & lust så jag bytte om och drog ut ändå. Och det blev en fantastisk timme ned bla en match "gubbe".. Så jä*la roligt & ännu roligare när man faktiskt träffar bollen då & då!!! 
Så nu är jag ännu varmare & sjukt övertaggad.   
Kallas endorfiner gissar jag! 


Sååå nöjd o omladdade efter lediga helgen & redo för sista 3 veckorna..

NU kommer det gå i ett... 
Mycket jobb men också massa annat kul..

Jag längtar efter:

* Välbehövligt & efterlängtat besök hos sjukgymnasten imorgon. Hon gör underverk m mina problem.
* Förhoppningsvis en träningsmatch till i Pärk mot härliga Alskog laget på Torsdag kväll.
* Längtar Jätte mycket till nästa lördag som bjuder på middag med vänner i kärlekens-tecken.
* Mamma & pappa kommer hit inför Stångaspelen. Guldvärt & så mysigt!
* Och Hoffmaestro i Burgsvik nästa Tisdag.
* STÅNGASPELEN!!! Känner stort hopp till vårt ny-gamla lag som ska spela på Torsdagen!
* Att sluta jobba kl 14 på Stångaspels-lördagen. Kommer iaf hinna se Stånga VII sista match.
* STÅNGASPELS-FESTEN!
* Finaste vännens 2-dagars festival.. Ska lägga ALLA mina lediga 24h på att fira hennes 40År!
* Veronica Maggio i Bugsvik!!
* Packa in barnen + en kompis till Agnes i vår bil & dra till västkusten!!
* Och självklart ha öppet i loppisen all ledig tid däremellan !


Så nu kör vi... 
Sommarens intensivaste men roligaste veckor innan semestern! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar