fredag 9 juli 2010

Då & Nu...

Med Agnes i magen & inte en aning om vad som väntade.. Då skulle jag nog njutit ÄNNU mer av den där stunden i skuggan med tidningen. Kanske lästen 2 ggr till & med.
Idag:Tänk att det va hon i magen. Agnes nu 2år & 8 mån. Vad galet snabbt dom växer.
Idag: 3 år efter första bilden!! Såååå sjukt mycket som hänt. 2 Barn rikare & jag minns knappt det som va då. Det ända jag vet är att: ååhhh va häftigt detta med barn är, allt har sin tid & att man åldras av kärlek. ;-) Och att min mage är nästan lika stor nu som då fast mycket mjukare. :-S
Det enda som är som första bilden är shortsen.. Dags att förnya sommar garderoben kanske?



2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder Lina !!! Gu va roligt att se - önskar jag hade några liknande bilder hade varit jätte skoj att jämföra!

    Ha en underbar dag ,kramar

    SvaraRadera
  2. Peter Björkhem19 juli 2010 kl. 21:55

    Vad häftigt att ta samma bild men med år emellan. Ser framför mig bilder med dig som mormor och en massa barn o barnbarn. ;-) Ha det gött / Peter

    SvaraRadera