tisdag 27 juli 2010

En härlig dag på Gekås i Ullared!

Kl 05:45 åkte vi (jag, mamma & lillasyster) & kom fram vid 8 snåret. Lite macka & kaffe i farten sen va vi laddade för en heldag. Började med kö runt 1 kvarter det tog 5 minuter så det va ju ingen farlig kö-premiär..
Väl inne gick vi åt varsitt håll & jag började beta av min lista. Jag tyckte det va rätt urplockat på baby pryl & babyleksaks avdelningen, Trist (men det va iaf härligt luftigt där nere i nya delen). Hittade inget kul leksak till Astrid men hon blev lika glad för en galge när jag packade upp. :-D Kläder till barnen hittade jag inte heller så mycket. Men nöjd med det lilla tex vantarna jag hittade & en sk "skaljacka" till Agnes. lite nya bäddtextiler osv.



Svart Rostiskål m slevar i, Tresemmé shampo&balsam, brödkorg i tyg,dvd Emma.Vaccumpåsar t kläder & dyl, vind&regn byxor t mig,softshell jacka t barn,badtofflor t barn, vinter & regnvantar, barbapappa lakan & skötbordsöverdrag... osv osv osv

Hittade lite smått & gott som ni ser. Och när vi sen svängde inom COOP i Uddevalla så hittade jag mina "Vill ha"-Skor (va slut i min stl på sko kanonen i Ullared) Moheda tofflor m klack! Blir perfekta till Emma&Tobias bröllop & även till våran fest i September!!



Som sagt en lyckad dag med massa fynd!!! Och en liten hemlig påse med smått&gott och "bra att ha" saker till fina lilla Ludvig som jag förhoppningsvis ska få träffa nästa vecka! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar