tisdag 21 juni 2011

Kärlekstratt....

Såg detta i morse på nyhetsmorgon om en ny bok om relationer. Kika ni oxå!! (länk till klipp på 4.an) det som gör det ännu roligare är att Anders (programledaren) verka tycka att det är skit fånigt!!

Visst är det ett viktigt ämne & viktigt att vårda sin relation men att se familjen som ett projekt är inte min grej och jag kan inte låta bli att skratta ihjäl mig åt "kärlekstratten". "som en tratt med massa rör under och en kran" Man ska stoppa i respekt & kärlek men inte otrohet... No shit!! Jag hoppas Anders stoppar lite blommor & pussar i tratten denna veckan!

Jag tror att tratten kommer hjälpa oss om det blir gnabb för det är bara att nämna tratten så kommer jag bryta ihop i ett asgarv & all osämja kommer glömmas bort. Älskar ordet kärlekstratt!



Vad vill ni stoppa i er kärlekstratt???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar