onsdag 22 juni 2011

Morgon bestyr...

Varför kan Astrid aldrig sova längre än till 06? Jag försöker ignorerar att hon sitter där inne & leker. Det går rätt lätt men när hon sen börjar ropa är det kört. Bara att stiga upp, idag va detta kl 06:10. :-Så det blev ner & leka m lego tills jag hämtade Agnes. Lite gos i soffan och precis när jag höll på att slumra till m barnen i famnen passade Astrid på att göra nr2.. Man ska inte tro att man ska kunna själa sig en powernap på 1-2 minuter här inte. Sen gick Astrid lös på magnetdjuren.


Sen bar det av till dagis.

Kläder på trashankarna idag då... Agnes: Tights meandi från "hej&hå barn secondhand", svart t-shirt HM & fådd nudie t-shirt m tupp. Astrid: Body "name It" & byxor från "name it" men köpta på Tradera för 1kr (+24kr i frakt)


Nu ska jag äta frukost & vika tvätt innan jag drar till jobbet!!

1 kommentar:

  1. De är så fina dina tjejer =)

    Visst är det roligt när man kan fynda på tradera !
    Min tittar på Sommarlov och fingervirkar =) De massproducerar långa ormar just nu .

    kram

    SvaraRadera