lördag 23 februari 2013

Och melodifestivalen 2013 då??

Jaaaa... vad ska man säga?! Århundradets säääämsta startfält. Det brukar va risigt i första deltävlingen men brukar ändå ordna upp sig men i år har det varit genomgående kasst, tyvärr!! Måntro att man inte vill riskera vinna igen???

Men jag har några möjliga vinnare trots allt!!! Kan nu framstå som piiiinsamt gumsjuk men det är inte för att dom alla är unga "snygga" pojkar... Bara Anton som ser (sjuuuukt jääääävligt) bra ut enligt mig! ;-D Men främst tycker jag faktiskt att dom här 3 låtarna är bäst & hittigast i år!!!

1:a Ulrik Munther!! Trodde ALDRIG jag högt & ljudligt skulle utropa honom som ESC representant.... någonsin!! Hittig låt och mest internationell potential.... Meeeen!

Nu när jag backade lite så hittade jag 2st mycket väl dugliga finalister till.. Dom 2 är dock båda i 2:a chansen. F****n att jag jobbar kväll nästa helg. Måste lägga min rast rätt nästa lördag...

Delad 1:a plats:  Anton Ewald!!!!!!! Han ligger helt klart lika med Ulrik. GRYM utstrålning, grym låt & makalös dans!!! Det är något med killar som kan dansa.. Och att vi sen har nästa samma frilla spelar in lite oxå....
2: Erik & Tone!! Liiiite väl dansk typ av låt men svängig utav bara tusan!

Är dock fortf besviken på att BARA Petra Mede ska leda ESC... Hon skulle behöva sällskap av Sarah Dawn Finer, GINA, Måns och/eller Björn Kjellman (Kan faktiskt oxå franska)!!!

Kommer nog köpa mello CD:n på Statoil imorgon ändå...  Och skrååååla hela vägen hem till Stånga! Så ser/hör ni en blå volvo dunka förbi på väg 142 sent imorgon kväll med en dåre som sittdansar är det bara jag!!

1 kommentar:

  1. Så här tyckte jag om Melodifestivalen. Huvva.

    http://bosarve.blogspot.se/2013/02/melodifestivalen-kraktes-lite-i-munnen.html

    SvaraRadera