onsdag 20 februari 2013

VAB!! Facing my fears!!

Nu va det verkligen min tur.. Tror Anders tagit mer än 3/4 av Vab-dagarna året som gått. Jag flaggade iofs redan igår kväll för att jag troligtvis skulle behöva vara hemma.... Men snurrar gärna in mig i en massa kaaaanske, ska kolla & försöker pussla (dvs slå knut på mig själv för att göra alla andra nöjda).. Jag är såååå dum! Men nu är det gjort, har ringt det jobbiga samtalet & berätta att jag "vabbar".... Usch!! 

Att det ska va såååå svårt & ge mig sådan ågren. Samma med att behöva sjuksriva mig! 

Men nu är det gjort & jag hoppas kunna släppa det..... snart.*skäms över mig självt*

Agnes hade hosta jätte mycket igår på dagis. Och fortsatte även igår kväll. När hon vaknade idag va hon alldeles rosig om kinderna & glansig i ögonen. Så nu har hon feber oxå....  :-S Och hostan verkar jobbig. Stackars lilla hjärtat!!

Så idag blir det en dag hemma m sjukling.. Jag som va så glad igår över att äntligen få jobba lite..... Får glädjas åt att mysa & pyssla om stora tjejen ist. Och hoppas att jag håller mig frisk. Hostade oxå igår kväll vilket fick mina känsliga luftrör att slå bakut. Hoppas det inte blir mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar