torsdag 14 februari 2013

Astrid är underbar...


Igår morse precis när hon slagit upp sina små blå så säger hon: -Mamma, du har ett hjärta av guld!!! Jag blir glad & lite nyfiken och sa: - Åhh tack! Var har du lärt dig dom orden? Astrid svarar: -På "Aaa-padden"  Fina lilla unge!! Vem sa att tekniken bara är dåligt för barn..   ;-D

Imorse bjöd hon på en helt annan uppvaktning så här på alla hjärtans dag! Hon låg bredvid mig & log klurigt och höll i sitt ena finger. Jag frågade : -Vad gör du? Hon sträcker fram & sticker in fingret under min näsa....  - Men usch Astrid!! Vart har du haft ditt finger? I Rumpan???  Astrid svarar nöjt med ett flin: -Jaaaa, i rumpan!! och sniffar lite till..   *ryyys* Super charmigt!!!  :-S  Så då fick vi sluta ligga & morgonmysa och gå ner och tvätta Astrids händer istället!

Vilken härligt busig, knasig, skön & helt galet UNDERBAR tjej hon är dendär Astrid! Jag är så glad att hon kom till oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar