måndag 28 april 2014

Loppis Lina IS BACK!!!

Inför New York trippen hade jag lite av ett loppisstopp. Med utrymmen för undantag.. Nu har jag släppt lite på detta.....

Idag hittade jag lite roliga böcker för 1kr/st

En stor bärnstensfärgad Bergdala Lykta. Priset va väl inte så loppis som man kan önska. "Katthemmet" loppisarna tar bra betalt för endel saker. Men då jag samlar på dessa & dom sällan dyker upp så betalade jag dom 75kr dom krävde.

Och så blev det 3 tidskriftssamlare till mina favorittidningar "RETRO" & "Äkta Mat"

Har alla nummer från starten & dom är bästa uppslagsverken.
Börjar det brinna kommer jag nog rädda dessa efter Barn, Man & bärbara hårddisken. 



Samtidigt som jag älskar att loppis-shoppa så längtar jag efter att ha en egen loppis i sommar & sälja av lite av allt vi har i källaren..  Som Anders säger så borde man kunna sälja alla dom lådorna som stått orörda sen vi flyttade till Gotland. Håller inte riktigt med men skulle kunna tänka mig att rensa ur dom hårt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar