måndag 14 april 2014

NYTT JOBB!!!

Fick ett överraskande samtal precis när vi lämnade Gotland för att åka till New York. Och efter att ha träffats igen sen vi kommit hem så står det nu klart. Jag har fått ett nytt jobb! Så jag har sagt upp mig från ICA Atterdags i Visby & kommer from början av Maj kunna gå till jobbet istället!!!

Vilken lyx! Vi snackar att jag kommer tjäna in 2800kr/månad bara i bensin + vinna 40h/månad som jag spenderat i bilen innan. Och på nya jobbet stänger vi kl 19 som senast!!! Det är så bra att jag bara vill skrika rakt ut!

Känns dock lite trist att lämna många av mina fina kollegor & några av favorit stammisarna. Men jag får nya stammisar och många av dom är mina vänner eller familj... Och jag får väl åka in och hänga på Atterdags och störa mina gamla kollegor då & då!


Ännu ett steg i rätt riktning.. Nu är det BARA drömhuset kvar!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis! Vad är det nya jobbet? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. På ICA Nära här i lilla Stånga.... 800m hemifrån... Ska bli så himla kul & spännande.

      Radera
  2. Underbart. Stort GRATTIS Lina. Trots att jag kommer sakna dig i kassan på Atterdags (en av de trevligaste kassörskorna) så kommer jag läsa om din vardag här på bloggen. Helt underbart att få jobba ute på landet. Avis till tusen!!! Kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns så bra. Kommer saknad flera av stammisarna bla DIG! Och lite läskigt att lämna den farten som är där inne för att börja jobba i ett lugnare tempo. men samtidigt skönt & spännande att komma NÄRA Stånga.

      Radera