torsdag 16 oktober 2014

Julklappar till barnen: Nästan klart!

Pratade lite snabbt med min vän på jobbet idag... Och båda hade öppnat Buffé  brevet & va sugna på att ta barnen till Sthlm i början av Januari!!

 Och nu är det bokat & klart!

En av tjejernas julklappar blir att vi 3 åker till Sthlm med 5 andra tjejer (varav 2 vuxna) i början av Januari... Det blir...
Vilken rolig slump att både jag & min vän sett erbjudandet med "boka tidigt" rabatt på pappret m bonusbeskedet som kommer med Buffé... 

 Jag känner mig "lättare" för varje julklapp & kalender som fixas.. Såhär tidigt har jag aldrig varit ute.. Detta är nämligen den 2:a julklappen på kort tid. För min fina svägerska har besökt Disney store i London & köpt 2st ELSA klänningar till Agnes & Astrid från oss!!
Pågår nämligen en "Frost" psykos hos oss....

Längtar till julafton för att få se deras min när dom öppnar sina klappar!! Kul att ge dom en upplevelse istf att bara ge prylar...



Så snart är alla julkappar klara. Kanske 1 max 2 till sen får det räcka från oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar