onsdag 22 oktober 2014

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Men det blir bra ändå!

Tanken va från början att jag ensam skulle ta båten till Sthlm för en helg med mamma & syster, musikal, middag ute, shopping & ostörd sömn.

Pga Anders jobb i Sthlm & GGN (Gotland Grand National) va båtarna fulla tillbaka till ön tors & fre så han kunde inte komma hem för att ta barnen, så jag bokade istället till bilen & barnen. Anders & barnen bor på hotell.

Det blir mysigt ändå och nog bättre. Det blir:

Torsdag: Svamprunda tillsammans med pappa i min älskade skog i Åkersberga och barnen vill se vårt gamla hus & sen ska vi fika hos min gamla "mamma-kompis" & hennes barn, mina barns gamla kompisar. Vi längtar alla 3 efter att få träffa dom igen! Va evigheter sen sist!

Fredag: Min pappa hänger med barnen medans jag, mamma & Maja åker till stan. Strosar runt, lunchar och shoppar. På kvällen blir det middag på Italiensk restaurang & musikalen "Livet är en schlager"!!

Lördag: Lite hemlig... Men på kvällen blir det häng med hela familjen hos Maja & Joel och sen åker jag med Anders & barnen till hotellet..... Fööör på...

Söndag: Fyller AGNES 7år!! Hela dagen är ägnad åt henne. Vi ska äta hotellfrukost, gå på Junibacken och hitta på annat kul som Agnes vill göra...  Kl 21 går båten hem & till min lycka berättade Anders att han åker med oss hem då ist för på Måndags kvällen!!

 Nästa vecka blir det massa jobb i huset! Mamma & pappa kommer på måndag för att avlasta oss på kvällarna med barnen samt hjälpa till med packning & målning mm på dagarna. Kommer hända massor i huset då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar