tisdag 15 februari 2011

Alla dagar borde vara hjärtans dagar!

Visst Alla hjärtans dag är mysigt även om jag kan tycka att det är liiiite hysteriskt. Jag fick iaf jättefina tulpaner av Anders & jag passade på att boka hotellrum till Lördagens barnfria kväll. Sååååå mysigt det ska bli. På kvällen blir det schlager & öl m Syster & Joel + ett barnfritt par till och sen en hel natt ostörd sömn & hotellfrukost på det.

Längtar sååååå till en kväll med BARA Anders utan barn. Ska bli så härligt bara att få sitta ner och prata & äta ostört. Låter kanske simpelt men är Guldvärt för oss som inte har den där vardagliga avlastning till hands!

Vi har jättefina syskon som ställer upp och hjälper till! Men då måste det planeras & blir ofta ett "projekt" då dom bor en bit bort.. Det är hjälpen med att hämta/lämna på dagis ibland och att kunna "slänga" in barnen hos föräldrarna en snabbis på kvällen för att åka & handla som man saknar..

Att bo nära mina el Anders föräldrar vore en DRÖM!!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med det där att bo nära föräldrar.... Vore verkligen sååå skönt!

    SvaraRadera
  2. Det saknar mormor & morfar också

    SvaraRadera