tisdag 1 februari 2011

Gott om tid....

... är det ont om...!!

Jobbat 10-20 idag. Nu hemma, kanske köra en sväng med crosstrainern (blev förvånad själv när tanken slog mig i bilen), duscha, sova, upp & iväg med ungarna till dagis igen sen till doktorn m min onda handled & så till jobbet igen.... Samma runda på torsdag fast då ska jag slå till med en spiral insättning. Ser fram emot att få det gjort men liiite nervig ändå.


Som sagt helt vanlig vardag!! Lite stökigt dock m skiftjobb. Har träffar ungarna i 1½ timme i morse. Inte lika kul. Får försöka göra det bästa av den tid vi ses. Helgerna kommer få en annan betydelse framöver kan jag tro.

Undrar oxå vart jag ska klämma in min älskade blogg.. men det ger sig nog med tiden.

Nu upp på Crosstrainern innan jag ångrar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar