onsdag 23 februari 2011

Håller andan...

Nätterna sen Gunilla åkte har varit rätt bra. En välling i förrgår vid 23 bara. Inatt har hon sovit hela kvällen & natten trots hosta. Jag vågar knappt säga det än men: nu kanske det vänder!

Imorse vaknade hon med ett skratt & är på ett strålande humör. Hungrig som ett litet djur iofs. Springer runt här & ropar efter "Gåå-gåå" (Smörgås) från det att vi kom ner..

Snart bär det av till jobbet igen. Hoppas kunna ta mig hem därifrån snart för jag känner mig riktigt krasslig. Ont i kroppen, huvudvärk & som om det är feber på ingång (febern kände jag iofs av redan igår men det gick att sänka m treo). Vi får väl se hur dagen utvecklas.

Nu ska det kläs på ungar, bytas blöja & packas in i overaller för här är det hela -18 idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar