onsdag 5 mars 2014

Det blir sällan som man tänkt sig...

Jag hade samlat mig & tankat lite energi efter 2 dar hemma... Jag va laddad att jobba hela veckan fram till Sthlms-resan på Fredag..

Tyvärr tänkte Murphy annorlunda. Igår vid 18 när jag haft min rast på jobbet ringde det i mitt skåp precis när jag va påväg ut igen. Det va Gunilla.. Astrid hostade och hade feber på det. Omtänksamma svärföräldrarna hade kollat på om dom kunde ta sjukdagen idag men det gick inte. Så idag får jag VAB:a.
Astrid vaknade tyvärr vid midnatt när jag va påväg i säng så vi stannade i soffan en stund för att få ner febern och inte väcka Agnes, sen va hon vaken till 2. Hostig & varm. Härligt nog verkar dock krupp-hostan vuxit bort nu. Va liiiite "skällande" igår när Gunilla kom hem men inget mer sedan dess!! Alltid något!

Så nu ligger hon i soffan & kollar favorit filmen "Grinchen".. Jag roar mig med tvättvikning & plock. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar