torsdag 26 juli 2018

Nära nu.....

Nu börjar det kännas i kropp o huvud att det närmar sig semestern.. 
Hjärnan vet att det är nära nu! 
Nästa vecka är den sista innan 2v välbehövlig semester (och efter den en vecka hemma  m jobb o skolstart o sen väg igen i 2v). 

Det är så HIMLA roligt med sommartempot på jobbet men jag känner mig helt ärligt lite trött & sliten nu..
Beror nog mycket på den envisa värmeböljan.. Jag mår verkligen dåligt av värmen. Glad att jag jobbar då vi har det rätt svalt på jobbet. Svårast är att få i sig vätska o mat. Får verkligen tvinga i mig mat mitt på dagen..
Hoppas på att det utlovade regnet kommer på Söndag!

Varit en fin vecka so far iaf..

I Tisdags kväll efter jobbet svirade jag om, packade väskorna o åkte till en vän för lite tjejhäng.

Öl, vin, choklad, chips.......
Och massa härligt tjejsnack! 
Så välbehövligt o mysigt!

På Onsdagen ägnade jag fm åt detdär tvättberget, fika hos kompis på Hemse o sen åkte jag till min fantastiska frissa...
Inga avancerade övningar men så välbehövligt! 

I kväll efter jobbet åkte hela familjen till "Bruna Dörren" på Ljugarn för middag, musik-quiz & häng med vänner.. 8 vuxna & 11 ungar! 
Åt fantastiskt god gigantisk Lammkorv m surkål, karamelliserad lök & pommes! 
Sååååå GOTT! 
Bruna dörren funkar perfekt med alla barnen! 

Vi åkte hem strax före 22 och nu ligger båda barnen i säng o jag har landat i soffan i en timme och laddar om för sista arbetsdagen denna veckan. 
Ska bli såååå skönt med första hellediga helgen på 3v!
På Lördag vankas det iofs FG86 loppis (typ 1.a loppisen denna sommaren) kl 10 sen åker vi till Klinte vid 15 för häng med massa vänner innan Takida på Warfsholm. Inget jätte fan av Takida men dom är okej o det är kul att hitta på något! 

Söndagen är vigd åt loppisen men först barnfri sovmorgon! 

På Måndag flyger barnen till Mormor & morfar på Västkusten..
Så trots att vi jobbar nästa vecka blir det liiite lugnare hemma iaf! 

Gött att få sakna dom & ladda om innan semestern!

Nu sängen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar