söndag 1 juli 2018

Upp som en sol, ner som en pannkaka & upp igen!

Anders kom hem i Fredags... 
Nu ska han inte jobba på fastlandet förrän efter NYC resan! 

Lättnaden & lyckan!! 

Och så "släpper" jag allt, slappnar av & tar lite slut som person..
Och som ett brev på posten kom en "tok-förkylning"... 

Va en härlig & hektisk dag i loppisen igår! 
Märks att sommaren är här. 
Så himla kul...

Men när jag stängde va jag heeeelt slut, sååå frusen & alldeles matt..
Såklart att detdär halsontet jag kände häromdagen va en begynnande förkylning.

Tände en brasa & landade i soffan under en yllefilt och somnade. 
Vaknade till när familjen åt..

Sen kollade vi fotboll innan jag kröp upp o la mig o satte igång en film & åt min middag vid 23 i sängen. 

Somnade tillslut men vaknade av hostan flera gånger under natten..

Idag skulle jag haft loppisen öppen igen men valde igår att strunta i det!
Det är så himla roligt med loppisen o jag vill gärna hålla öppet så mycket jag kan MEN det får inte gå till dumhet.
Måste först o främst orka med mitt vanliga jobb o livet.

SÅ idag sov jag till 9 & låg kvar i sängen till 11:30! 

Sen åkte jag ut i skogen o bara gick, tänkte, lyssnade på musik & stod o dumstirrade ut i ingenting.
Såååå skönt.
Sen tog jag itu med att rensa ogräs i köksträdgården medans jag lyssnade på Mark Levengood´s "sommarprat"!

Efter fika med mannen o vän la jag mig o kollade film tills jag tröttnade, tog en dusch, satte på träningskläderna & åkte o handlade. 

Trött men hoppfull inför pärkträningen! Trots att vi bara blev 4 från "Stånga III"..
Och som jag anat så gjorde träningen susen & det blev 2h ist för 1h som vanligt..

1h träning & sen 1h "Gubbe" med 3 av Stånga VII, Greger & en kille till! 

Såååå jäkla roligt & härligt!
Det va massor med lag som tränade på Malmen ikväll!
Det är nära nu!
Svävade hem! 

Härligast av ALLT är...
...att vår fantastiska "Pärk-karl" & fina vän ÄNTLIGEN är hemma på ÖN!

Om 11dar är det dags! 
Så taggad o toklängtar till Stångaspels-torsdagen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar