fredag 21 september 2012

Jobb....

Nu är det klart & officiellt på jobbet att jag ska jobba golv&kassa 25h/v from typ Nov/dec till April på ICA butiken där jag varit i somras och även jobbat extra nu senaste veckorna!! Plus ev extrapass vid sjukdom/VAB...

Wiiiiiieeeee!!!! 

I veckan fick jag testa på och lära mig kassan. Helt ärligt: SHIT vad jag saknat kassan!! Så himla kul med kundkontakt! Och SHIT vilka PLU-nr dom har. 5 siffriga på endel bröd (På Statoil va det max 3 siffriga PLU)!! Och liiiite ovant att sköta varuband & sådana klaffar som skiljer av där kunderna packar...  Satt ensam med endast en kollega mittemot sista timmen på min 2h långa intoduktion...  Gick riktigt bra!! Kassan är ju alltid kassa men det är banden & PLU som förvirrar/stressar en.. Men det ska bli så himla roligt att lära sig detta!!

Så att tokjobba hela sommaren lönade sig!   :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar