torsdag 13 september 2012

Skam den som ger sig....

Idag tog jag tjuren vid hornen, tog med packlistan (listan över vad som ligger i lådorna som vi numrerat) och gick ut i garaget... Systematiskt öppnade och tittade jag i ALLA lådor (endel gick att avfärda rätt snabbt beroende på vart & när i huset dom packades)! Efter 50 lådor, i den lådan som jag tittade lite slött & uppgivet i sist jag va ute DÄR FANNS DOM!! Fast dock saknas en tidning, NR 1!! Men jag är iaf glad över dom 2 nummer jag hittat.  Nu ligger dom & väntar på att det ska bli kväll, Astrid somnat & Agnes sitter och pärlar halsband brevid mig. Vi ska tända en brasa & lite ljus!! Som jag har letat ända sen flytten i våras!! 


Om det finns någon vänlig själ därute som vill skänka/sälja sin "Hus&hem RETRO nr 1. 2011" till mig skulle jag bli glad!! 

1 kommentar: