lördag 14 juni 2014

Före & Efter!!

Sen vi flyttade in har den där långa fina väggen med betongglas fönster stört ihjäl mig! Tapetserad med plåttrig struktur tapet. (Blommorna i luddigt material & bladen i något glansigt silvrigt) Hua!! Den tar lixom över hela våningsplanet. Man ser den från alla vinklar då det är öppen planlösning. Så häromdagen fick jag nog. Anders ringde hyresvärden & fick OK och när jag kom hem igår va han igång med roller & penslar. Och trots att vi målade direkt på tapeten utan att spackla eller något så blev det grymt bra. Blommorna syns knappt men är ändå där lite svagt & det gör inget alls, lite fint faktiskt.

Alltså VILKEN skillnad det blev...

Från mörkt & plottrigt. Mina ljuslyktor & vaser i fönsternicherna försvann i tapeten...


Till ljust, enkelt & fräscht!!

Så lätt att förändra så mycket!

Helt plötsligt trivs jag i vardagsrummet/matrummet/köket!!

1 kommentar: