måndag 16 juni 2014

Trevlig lördag..

I Lördags träffades jag & 3 andra tjejer här hos mig med våra kalendrar över massa goda ostar, ljuvligt fruktbröd (Tack Märta), marmelad (Tack Liza) & vin/öl och planerade in årets Junta-Loppis.
Datum är satt till Lördag & Söndag 26-27/7. Kommer bli vi 4 + ett gäng till som säljer. Kommer bli så himla kul & billigt!
 Planscherna skapade vi efter några glas & dessa blev något utöver det vanliga. :-D
Senare på kvällen tog vi oss upp till "Pärk-gänget" som hade grillfest hos Karolin. Men då jag skulle jobba så stannade jag inte så länge.

Söndagen va seg. Vaknade tidigt & kollade på 2 filmer innan det va dags att jobba. Sen somnade jag & Astrid vid 20 snåret. Anders & Agnes satt uppe lite till.

Har dock sovit urdåligt inatt. Drömt en så himla verklig jobbig&stökig dröm. Skulle resa iväg & när vi kom till Arlanda hade jag glömt packa kläder... Hade 3h på mig att åka till ArlandaStad & shoppa lite semesterkläder men efter krångel med biljettautomat & parkering (frågan är varför jag höll på med detta när jag skulle köra iväg) så va det bara 2h kvar.. Glad att jag vaknade dock va det kl 5 i morse, gick ut i soffan, åt frukost & slumrade fram till 7 va ute vid 6 med soptunnorna. 

Bästa peppen för dagen va denna teckning jag hittade i min väska som Agnes ritat igår kväll!! 
Vår stora fina tjej full med kärlek!! 

Nu blir det film, chips & Cola i soffan med mannen. Om man inte träffas så mycket under helgen så får man helgmysa på vardagskvällarna. Funkar lika bra... om inte bättre.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar