söndag 29 juni 2014

Produktiv Söndag..

Vaknade vid 7 av mig själv... Fortfarande trött dock. Typiskt när det är första morgonen på länge som jag kunde ta mig lite sovmorgon. Ja ja. Kroppen hade väl fått sitt. Låg & drog mig och slösurfade en stund. Och plötsligt ploppade tanken på att ta en promenad i spåret innan familjen vaknad... Sagt & gjort. En halvtimme senare va jag hemma igen. Minns inte hur härligt det känns efter en promenad.


Så fixade jag mig en lyxfrukost: äggmacka med spenat, ruccola, jos & några jordgubbar, lite sill & en liten späd morot från trädgårdslandet.
Efter det hoppade jag in i duschen.

Snart ska jag bege mig till Klinte & Auktion. Hoppas hitta något fint innan det är dags att jobba ett litet eftermiddagspass.

Konstigt nog full av energi trots att det varit mycket senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar