torsdag 26 juni 2014

Väntans tider...

Nu är det spännande...  Inlägget som blev klart igår försvann inatt men återfanns som tur va av teknikerna på redaktionen idag..

Idag har jag varit på fina Tellungs Loppis här i stånga på lunchen & fotograferat lite till något som förhoppningsvis ska bli en fin huvudbild till bloggen.

Passade såklart på att "loppa" lite också. Det kommer upp på loppisbloggen såfort vi är igång.

Så nu håller vi tummar & tår för att allt ska funka & att den kommer upp imorgon.

1 kommentar:

  1. Grattis till "jobbet". Vilken dröm att få vältra sig i loppisar hela sommaren! :) jag hade tänkt gjort något liknande på min blogg men i pytteliten skala och för mitt eget minnes skull bara men jag har en känsla av att jag inte kommer iväg så många gånger som jag önskar! Det skall bli roligt att läsa om dina loppis-tips!

    SvaraRadera