torsdag 15 april 2010

Dom där gravidkilona..

Droppen som fick bägaren att rinna över kom härom dagen!!

Jag hade hämtat Agnes på dagis och gick mot bilen kånkandes på Astrid i babyskyddet när en liten kille på cykel stannad till och tittade undrandes på mig!

Lilla killen -Ska du ha barn??
Jag -Nej...
Lilla killen (Med väldigt ful hockyfrilla förresten)-Men varför har du så stor mage då??
Jag -För att jag precis fått barn....
Lilla killen (Väldigt förvirrad) -Men.... ??

Sen läste han nog av mig och insåg att det va dags att fly..... ;-D

Är inte barn fööööör härliga & ärliga??? :-S

Så nu är det vagnpromenad till & från dagis som gäller och idag avslutade jag med att sopa av uppfarten & trottoaren från vinterns sandbilar.... Är nu helt slut & har skit ont i armen men det skiter jag i för nu ska "degen" bort & dom gamla jeansen PÅ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar