söndag 25 april 2010

Toppen trevlig kväll, natt & morgon...

Kvällen igår va jätte trevlig. Trevligt folk, kall mellanöl, goda ostar & småtugg, bra musik & barnfri (tyvärr oxå manfri men någon måste ju ta barnen). Blev inte så jätte sent vilket också va skönt.
När vi kom hem så la jag mig i källaren och somnade gott & sov som en prinsessa heeeeela natten Non stop!!! kan ni ana vilken lyx.... Vaknade till vid 6:30 när jag hörde att dom andra gick upp så då vände jag på mig och somnade om till 9:30. UNDERBART!!

Idag har jag småplockat lite med tvätt & Anders har varit till tippen och nu på eftermiddagen så började jag tömma hyllor & skåp i Datarummet..... för nu kör vi!!


KÖKBYGGET KAN BÖRJA!!! *trumvirvel*


eller iaf rivning av rummet där det nya köket ska bli sen.. Först ska det till nytt tak & den gamla skorstenen från oljepannan ska bort osv osv...


Ska bli jobbigt, spännande & superkul!!


Fast det känns lite läskigt oxå. Jag är väl rätt händig men har världens sämsta tålamod. När jag bestämt mig för att något ska göras så ska det va klart helst 10 min senare... Annars tröttnar jag lätt och blir otålig. Kan bli spännande det här. ;-) Som tur va har jag min superhändiga, noggranna & tålmodig Anders. Så det här kommer nog bli bra! (Pappa & Janne, vi ringer när det blir kris ha ha ha)
Detta är vårt gamla kök som är riktigt slitet & trångt. Innan vi "pimpade" det för 2 år sen kunde man inte ens öppna diskmaskinen & kylskåpet samtidigt.

I detta rummet precis brevid ska det nya köket va. Och så självklart ska vi öppna upp ut mot vardagsrummet.

Så håll tummarna för oss nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar