tisdag 23 oktober 2012

Fin eftermiddag med barnen...

Hämtade tjejerna på dagis vid 14, blev bara fyra timmar för dom idag iom att vi lyckades med konststycket att försova oss. Ställer aldrig kl när dom börjar kl9 för Astrid vaknar alltid 6-7 seeeenast 8 i extremfall. Men idag va tydligen undantaget! Kl 09 väckte Agnes mig & Astrid!!! Fick slå en pling till dagis & säga att vi kommer innna 10 iaf. :-) 
Efter dagis åt vi mellis i min liiillla snåla svampskog. Enda stället jag hittat so far som ger litet trattisar iaf..  Har iofs inte haft varken lust eller tid att leta svampställen senaste tiden. Fick en bra dos svampskog i Sthlm.


Väl hemma gjorde tjejerna lite lövänglar & lekte fint ihop.

Medans jag fotade & packade tradera prylar lekte tjejerna delfiner.

Sen klädde tjejerna på sig & gick ut och lekte i en timme medans jag rullade köttbullar.

Dom kan vara såååå påfrestande, gnälliga & bråkiga ibland men ibland är dom bästisar och helt underbart fina mot varann. Idag va en sådan dag!


2 kommentarer: