måndag 15 oktober 2012

Istället för Linas....

Vi har saknat Linas matkasse sen flytten. Vi hade den i ett helt år och älskade det. Här finns typ bara ICAs hämtkasse. Har inte testat än då jag inte vet när jag är i stan.

Jag har vid flera tillfällen stått & pillat på denna boken. Men nu i Söndags bestämde både jag & Anders att den ska vi ha.....

Vi börjar från början & lovar att försöka följa så nitiskt som möjligt. 

Idag blev det kikärtspasta (stekfläsk,vitlök,kikärtor, purjo,pasta&parmesan) !  Mumsigt kan jag lova! Alla åt.. Agnes oxå fast hon petade bort ärtorna. Konstigt för hon brukar gilla bönor och sånt...

Gud va roligt & uppiggande med lite nytt i matväg!

 Dock sörjer jag inte att jag jobbar kväll imorgon. Kycklingryta m ananas & banan.  Ryyyyss för mat med frukt. Men jag kanske skulle gilla det. Lovar att smaka!

1 kommentar:

  1. Kul alternativ!

    Du, de där orange jeansen, vilken affär är de från? Om du orkar får du gärna svara i min blogg. Vore supersnällt! :)

    SvaraRadera