tisdag 23 oktober 2012

Det har gått över en vecka....

...sen min lilla lilla tjej blev ännu lite större... 

Astrid har slutat med välling!!
När jag åkte till Sthlm så sa Anders att när jag kommer hem så dricker inte Astrid välling längre. Hon drack inte ens kvällen innan jag åkte. Utan nu är hon "Stor tjej" och äter "frukost" precis som Agnes.  1 macka & lite yoggi innan hon lägger sig. 

Helt galet. Så nu är alla flaskor slängda & glas flaskorna tänkte jag sälja vidare.Slutet på ännu en era. No more vällingskak!! 

Ska bli spännande att se om det funkar med nappen oxå.. Vi har börjat prata med henne om att när man fyller 3år så slutar man med napp. Då smakar den inte bra längre.. Enda hon säger om det är: Nääääää! Och så tittar hon på oss som att nu skämtar ni...  Vi får se hur det går. Agnes sov oroligt i några nätter men sen va det glömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar