onsdag 10 oktober 2012

I morgon...

I morgon kl 07 går båten mot fastlandet och på den kommer jag sitta i lugn&ro, äta frukost & läsa Lantliv, MAMA, Amanda&Hannah, Amelia. Dvs dom tidningarna som jag köpt senaste månaden men såklart inte hunnit läsa.
 Jag ska nämligen åka upp till lill-sis i Sthlm, heeeelt ensam, HEEELA helgen. Jag ska AW:a med en gammal klasskompis, strosa runt på stan, shoppa lite nytt till höst/vinter garderoben, hänga med syster, Joel & kusintjejerna,  kika förbi gamla jobbet, hälsa på en av mina Berga-mammor, sooova&vakna av mig själv, gosa med & gratulera mina fina små kusinbäbisar (eller bäbisar & bäbisar. 1åringar båda två nu) Ester&Folke, imorgon ska jag åka lite mer norrut och högst troligt lipa ihjäl mig i min gamla svampskog (vet inte om det är så smart att åka ut till min gamla älskade skog men jag bara mååååste ut och plocka svamp där) mm mm mm..

Det kommer bli en alldeles underbar helg!!!

1 kommentar:

  1. Åh det låter underbart härligt! Njut, och välkommen till Stockholm!

    SvaraRadera