torsdag 4 september 2014

Loppis-Lunch...

Tror jag har en förkylning på gång. Så jag kör en esberitox kur för att stoppa den, brukar funka. Hoppas det ska funka även denna gången. Vill ju vara pigg i helgen när vi ska till Roma på Skördefestival. Tänkte bla ta med äpplen som växer på vår tomt för att ev få veta vilka sorter jag har. Och så ska jag äta massa gott, köpa härliga närodlade grönsaker och barnen ska få hoppa i hö & klappa djur. Vi va där i fjol & jag tror det redan har blivit en tradition i vår familj. 

I förmiddags kände jag mig dock lite småseg så när det va dags att cykla hem på lunch bestämde jag mig för att byta till bilen hemma & åka till Hemse och besöka Kupan & 9 Liv. "Länge sen sist". För hade jag satt mig i soffan hemma hade jag nog bara blivit ännu segare. Sagt & gjort. In i bilen & så ringde jag till Jakobs Grill & beställde en burgare till lunch. Hämtade & åt burgaren för att sen åka vidare till Kupan. 

Hittade 4st UNDERBARA gardiner.



Vidare till 9 Liv. Där hittade jag ännu en "ledu" lampa. Har nog 3st nu men dom är så snygga & praktiska. 


Och så lite mer material till mitt remake pyssel inför Stånga Julmarknad. 
Har massor att tillverka men jag har iaf 94 dagar på mig. Längtar redan!

Efter lunchen återfick jag snart energin & hade sen en fortsatt rolig arbetsdag med mina underbara kollegor. Så nöjd med att jag äntligen hann med att bygga om mejerikylen som jag tänkt göra länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar