tisdag 8 februari 2011

Testat yoga...

... här hemma.. För tyvärr hade yoga passet på friskis bytt dag iom vårtermin schemat (nu är det senior jympa på mån. förmiddagarna) så det får vänta. Har inte haft råd att lägga ut för kortet ännu heller.

Men däremot testade jag cdn som man fick m söndagsbilagan för ett tag sen. Verkligen skit svårt att koncentrera sig på andning, 3:e öga, sat&nam, rörelser & rotlås på en & samma gång typ... Men skönt va det iaf. Blev helt dåsig i skallen. Blir väl så när man för en gångs skull lyckas att inte tänker på dagis, ekonomi, köpa mjölk, jobbet, vad är det Astrid har i munnen?, tvätten & nya galonis vantar.... :-D

Samtidigt så blir jag sådär dumt ivrig & tappar allt tålamod när jag inte fixar någon övning. Men jag förstår ju att man kan inte va proffs på alla rörelser efter 30 min hemma på vardagsrumsgolvet.. Gör om, gör om, gör om & så kanske det blir rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar