söndag 27 februari 2011

Eat, Pray, Love

Igår hyrde jag filmen jag velat se såååå länge. Barnen sov, mello va avklarat & vi kröp upp i soffan med varsin skål glass. När glassen va slut började mina ögon att fladdra.... Och snart sov jag. KUL FRU! Vid 01 hade Anders kollat färdigt på filmen & säkert 1 film till. Han väckte mig så jag kunde snubbla upp & lägga mig.

Agnes vaknade först idag så vi gick ner & lyxade med frukost i soffan & jag tänkte kolla färdigt på min fina film...... ja ni kan ju gissa. Snart vaknade Astrid sen såg det ut såhär...
Dom har ett jättefint lekrum med leksaker, säng att hoppa i & nya ringar att hänga i men ändå är nya soffbordet roligaste stället att leka på!

3 kommentarer:

  1. Ha Ha wild and crazy!!!!

    SvaraRadera
  2. PS Mamma kommenterade

    SvaraRadera
  3. Varför tro att man ska få löka så här en söndag....dumt att ens tänka tanken!!! ;) Söta är de små liven i alla fall!!! // Lill Lina

    SvaraRadera