onsdag 23 februari 2011

Fantasi

Agnes fantasi är alldeles underbar. Vem behöver TV när man har pepparkaksformar & andra köksprylar.
Här ser ni hur julbocken, lilla gumman & röda pojken äter av en låtsas chokladkaka.
Och att hon roar sig själv så bra är jag extra tacksam för idag. Lär ha något virus skit i kroppen. frusen, tjock i huvudet bakom näsan, sjukt trött & små febrig. Men det känns som om det inte riktigt vill bryta ut helt. Är inte direkt super-jätte täppt, hostig eller hes. Bara lite sådär irriterande. Annars så stämmer det rätt lika med hur Anders mådde förra veckan. Hur som helst känner jag mig iaf skit sjuk. Lyckades efter lite om & men hitta en ersättare på jobbet så vid kl 14:30 kunde jag äntligen åka hem. Och nu ska vi gå & lägga oss, super tidigt. Hoppas lite sömn kan hjälpa det att läka bort. Krya på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar