onsdag 9 februari 2011

Campadre..

Har hört massor av gott om Campadre från Janet men aldrig fått tummarna loss att kolla in. Men igår följde jag en länk från en annan blogg och blev medlem. Kikade runt, hittade lite fin men inget speciellt.
Men så idag kom ett mail med nya kampanjer. Och jag impulsshoppade för första gången på nätet. Snabbt som attans klickade jag hem ett par ljuvliga hängslebyxor från Sobea till Astrid! Vilket fynd! Har spanat på just dom där rosahängsle brallorna länge på Tradera men dom går upp till närmare 200kr där. Och jag är för snål/ekonomisk för att betala så mycket för barnkläder trots "fina" märken. På Campadre fick jag dom nya för 69kr (450kr ordinarie) iofs + frakt & avi avgift men ändå blev det bara 159kr. UNDERBART JU!
Dom hade massa annat fint från bla Lundmyr, Nanook, Rosti, sobea, brio leksaker & levis kids oxå! Det finns självklart annat än barnkläder också. Till vuxna hittar man allt från utvalda viner, smycken, salming underkläder & saker från Kosta linnewäfveri. Och allt till väldigt reducerade priser. Vanligast runt 50% billigare än ordinarie pris.

Bilden har jag lånat från sobea:s hemsida!

Såhär fin kommer Astrid vara i sommar/höst!!!

Klicka HÄR för att kika in & bli medlem på Campadre ni oxå! Kostar inget att bli medlem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar