torsdag 24 februari 2011

Shoppade för liiiiite i Lördags oxå...

3 plagg för 10kr!!!!


Så här gör man. Man tar med en "handla för 300kr få 50kr rabatt"-kupong, ett presentkort där jag trodde jag hade 98kr & 1 st 100kr bonuspoängs-kupong.

Hittade mysbrallorna jag ville ha (har 1 par men dom är såååå sköna att jag måste ha ett par till. Jag vet, sunkmamma varning!!) Så jag drog en repa via REA-stället. Hittade finaste blusen för 200kr som satt som en smäck. Man måste ju väga upp att man köper dubbla uppsättningar av mysbrallor.
Undrar ifall kupongen 50kr vid köp för 300kr funkar på REA?? Går till killen (killarna är oftast liiite slappare m kupong reglerna) i kassan, kupongen funkade men det blev 299kr, hämtar 1 linne för 49kr. Och på presentkortet va det visst lite mer för notan slutade tillslut på 10kr. Anders börjar nog fatta vikten av alla små kuponger o dyl som jag samlar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar