måndag 9 juli 2012

Idag: Unnat mig, tid med barnen & en tredje...

Idag har jag & tjejerna varit till Visby... Tjejerna fick välja varsin ny baddräkt & vi åt lunch på Mac donalds. Varit riktigt trevligt & städat, förutom när senare dom spårade ut på parfymavd på Åhlens. Dom låg och skrek, skrattade sådär fjantigt hysteriskt & brottades i en hög på golvet och bara väääägrade lyssna och sluta. Fick bli ett allvarligt pepp-talk i bilen för jag va bara tvungen att gå in igen och köpa ett enligt mig riktigt grymt REA-fynd. 4st 30ml flaskor Clean parfymer "Warm cotton", "Fresh laundry", "Cotton T-shirt" & "Shower fresh" i en present-låda till halva priset!!!  Har alltid velat ha Clean parfymerna, gått och doftat men inte kunnat välja vilken & samtidigt tyckt att 600-700kr för stora flaskan är liiiite väl mycket för en parfym. Gissa om jag är lycklig nu när jag slapp välja & fick 4st olika dofter för halva summan av en flaska!! 349kr är enligt mig ett fynd!!



Sen hittade jag en tredje kruka från Steninge. Modellen heter "Jenny" .Dom andra 2 fick jag typ på köpet härom veckan. Den stora bak till vänster fick jag betala 8kr för på kupan. 

Sen åkte vi hem till vänner utanför Visby. Barnen badade & lekte sen fikade vi under äppelträdet!! 

Fin dag!!

1 kommentar:

  1. Clean-dofterna luktar stört gott! Vi köpte oss dem i julklapp i år :) Så perfekta dofter!

    SvaraRadera