måndag 2 juli 2012

kan inte minnas när....

...jag sist försummade bloggen såhär grovt....  ;-D

Har lite loppis fynd jag vill visa men jag orkar verkligen inte idag.

 En "man kort" på jobbet idag & nu är almedalsveckan igång vilket innebär massvis med kunder & beställningar. 5 tuffa arbetsdagar kvar framför mig.
Träffade på flera vänner & bekanta idag på jobbet bla en gammal "kombo" från första tiden 14år sen i Sthlm hon va även min paralellklasskompis på högstadiet. Hann heja iaf, trist att jag va tvungen att jaga vidare efter en rödlök till smörgåstårtan jag skulle dekorera. Socialt begåvad som jag är glömde jag även att presentera mig för hennes man. :-S Liiite stressigt idag!
Det är visst roligt när det är ös men liiite stressande när man behöver/borde ta sin lunch rast innan man slutar samtidigt som man har 3 andra saker som oxå måste fixas NU!! Och samtidigt som man fortfarande känner sig lite osäker på hur endel saker ska göras och måste fråga mina minst lika upptagna kollegor. Är väl det som tröttar ut lite oxå att man lär sig så mycket nytt varje dag och verkligen måste tänka till. Men jag lär mig mer & mer för varje dag och jobbet är kul som attans & timmarna bara flyger förbi!!

Nu ska jag gå upp & krypa ner, lägga mig tillrätta, öppna boken & som vanligt ligga och läsa blundandes tills jag inser att jag nog borde somna....

God natt!!

1 kommentar: