torsdag 26 juli 2012

Long time... Lite loppis iaf.

Kombinationen bloggtorka & mycket jobb gör att bloggen hamnar långt ner på priolistan. Saknar ni mig finns jag på "Instagram" med alias "Linaheltenkelt" bara att adda mig..

Gjort idag då?  sushilunch i gräset, Antik&samlarmässa, shoppat snygga partykläder till helgen, haft provrumsågren, klippt mig, stannat på massa överpris loppisar som borde kallas antikbodar & varit på stranden med barn&svärpäron . 

dagens fynd..
en ½liters kosta flaska m porslinslock, en Stavangerflint kanna till vår servis (aldrig sett förut) & en plåtburk.
TYSK NR 10!!!! En fin grön med läcker glasyr märkt W-Germany 213-20!!

Ett ½Liters mått, helt enkelt!!

Ljuuuvlig kökshandduk m ananas. Nyskick!!

Och på den annars rätt tråkiga & rätt dyra Antik&samlar mässan hittade jag iaf ett jätte fint brickband. Behövs verkligen då jag har liiite för många brickor just nu.  :-D Hittade iaf en sak till där som jag liite kan ångra nu att jag inte unnade mig. En asläcker tupp i mässing. 

Nu blir det Ernst & sen sova. 

1 kommentar:

  1. Hej! Skulle du kunna tänka dig att skriva ett till inlägg om hur det har funkat för dig med Zoely? Om du nu har fått några biverkningar, när märkte du av dem och har de gått bort? En uppdatering helt enkelt. Skulle uppskattas mycket!
    Fin blogg förresten :)

    SvaraRadera