torsdag 27 december 2012

Lite dött här...

... Varit sköna slappa dagar. Astrid har dock haft krupp natten till julafton & har sen dess feber & hosta. varit värst på nätterna då vi varit vakna typ mellan 4-6 senaste 4 nätterna. Men i gengäld har hon sovit till  09 sen, så vi får iaf igen lite av vår sömn.

Igår kom mamma&pappa hit och ikväll blir det liten julafton med dom. Mysigt! Ska dock hoppa in & jobba imorgon. Hade inte mage att säga nej när jag varit ledig hela julhelgen.

Vi får se när jag får tid&ro att sätta mig här och summera julen, Tänkt att jag skulle få till nyårsinlägget oxå och posta julkorten som äntligen kom 23/12.. Inte så länge mamma&pappa är här dock :-D!

Fram tills den tiden finns igen så är det mer fart på min Instagram & fejjan. På instagram heter jag LINAHELTENKELT också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar