onsdag 13 mars 2013

Ett försök till en liten följetong..

Som ni nog redan vet är jag väldigt intresserad av att gå på loppis & auktioner.

Tänkte visa upp mina favoriter, mina små samlingar & guldkornen (enligt mig) under etiketten "Loppis favoriter"...

Helt enkelt vilka saker som jag alltid letar efter & varför.

Första inlägget i den kategorin va det om Stavangerflint härom dagen. Men flera färdiga blogg-inlägg ligger faktiskt redan & väntar i utkastet. Finns mycket att fotografera & skriva om.   :-D

Och i påskveckan kommer det bli galet mycket loppis på mitt älskade Västkusten!!  Där finns pga närheten till Norge väldigt mycket mer Stavangerflint & annat underbart Norskt porslin! Kontantbörsen kommer vara välfylld till påsk.

Håll ögonen öppna efter nästa "Mina Loppis favoriter" - inlägg....   Vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar