onsdag 6 mars 2013

Typ packat & klart..

Har dock några "to do´s" att klara av innan jag ska jobba idag. Jobbar till 22, hemma 23, soooova. För i morgon kl 5 ringer klockan då är det dags stiga upp, fixa det sista, få i mig frukost, klä barnen, packa ut i bilen & lämna på dagis för att sen stressa till jobbet., svärfar hämtar medans jag jobbar till 16 och sen åker vi direkt till båten som går 16:45.

Det är ju dumt att ha marginaler...

Nu är jag iaf hemma igen efter dagislämning & återbesök hos tandl med Agnes tand. Slogs ännu en gång av hur stor hon blivit och att hon faktiskt klarar mycket själv. Jag måste nog bli ännu bättre på att gå ett steg bakom & låta henne försöka själv först. Jag satt där på stolen och gjorde inget medans hon skuttade upp och la sig tillrätta i stolen, gapade som en fågelunge, röntgade tanden på ett kick, berättade hur det känns i tanden & att hon har ont när hon äter knäckebröd men då tuggar hon inne i kinden istället... Min stora kompenenta tjej!! 

Nu är frukosten intagen & det är dags att beta av to do-listan och göra allt klart här!!!

Ha en fin dag!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar