tisdag 23 november 2010

Eldprov...

Snart bär det av in till T-centralen & tåget. Har såklart inte ringt & bokat biljetterna utan köpte på internet så jag har ingen aning om jag kommer få in vagnen ordentligt eller om jag måste montera ner den. Fast dom borde ha något system som ger bokningar med 2 barn mellan 0-6år platser m mycket plats för ex vagnar. Man kan ju alltid hoppas men samtidigt vet man hur det är med SJ, "Vi har aldrig sagt att vi ska vara billigast" (den kommentaren la någon herre av vid prissystems ändringen & den stör mig fortfarande)!
Bara vi kommer på tåget kan jag nog slappna av lite. Sen har jag ju 3 timmar på mig att montera ihop & förbereda avstigningen i Alvesta.


Fick förresten min första "Blogg Award" igår... :-D Massa tack BELLA!! Vet inte riktigt hur det funkar, ska kika på det i kväll.

Håll tummarna för att jag behåller förståndet & inte hoppar av i Mjölby i panik!!! ;-) Och om ni kan, UNDVIK vagn 6 på 11:21 tåget till Malmö! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar