onsdag 3 november 2010

Inte ett GI så långt ögat når...


Men oj va gott!!!

Min frukost idag består av ett stort glas Oboj & 2 nybakade sirapslims mackor m salami!
Receptet på brödet kommer från superduktiga KRYDDBURKEN! Klicka HÄR för att komma till receptet. Är faktiskt det bästa brödrecepet ever!!


Om 2½ timme börjar mitt sista arbetspass för denna veckan... Sen att det kommer bli ett 10 timmars arbetspass på fredag igen fast då i vår källare aka Svartahålet. Bäbis prylar & kläder ska sorteras för att antingen säljas, sparas eller skänkas till nära & kära. Min målbild är att rummet där nere ska vara ett gästrum & inget annat på fredagkväll. Skönast av allt vore att sätta upp skyltar i hela Åkersberga om garageloppis & bara sälja av allt..... Men frågan är hur poppis man skulle bli om man gjorde det. Vi bor längst upp på en återvändsgata. Skulle bli galet m trafik här. Får nog bli Tradera av endel och resten packar & sparar jag till bakluckeloppis nästa vår.

Nu ska jag ta mig ett bad & göra mig klar för jobbet...

1 kommentar: