måndag 8 november 2010

Måndag...

Som jag trodde så läääängtar jag något galet redan. Om 2 dygn (och någon timme) så bär det av mot Nynäs för att hämta hem mina 3 älsklingar. Fram tills dess blir det tvångsnjutning. Känner att jag har gjort allt jag ville: Sova länge, äta middag i soffan & kolla film, sova ostört hel natt, äta frukost till lunch, gå ut på krogen utan att behöva bli väckt av barnen dagen efter, sitta & läsa i soffan i lugn & ro, få städa & plocka här utan att bli avbruten, sortera ur kläder utan att Astrid hjälper till att ordna så jag får börja om...


Har pratat m Agnes några gånger i telefon idag. Hon är glad. Hon vill ha en ko! Hon har så kul nere hos Farmor & farfar. Och Astrid har säkert vuxit massor när hon kommer hem..... Tänk om jag kramar sönder dom på Onsdag, risken finns! Mina älsklings tjejer......

Nej nu va det nog med sentimentalitet!!

*Tar mig i kragen och går & hänger tvätt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar